سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

نظرات (6)

مریم مامان نخودچی
25 اردیبهشت 91 11:27
عزیزم سلام....
شرمنده میخواستم بدونم عکس سیسمونی نی نی تون تو وبلاگ گذاشتید...
بهم بگید چه ماهی است...
تا بذارم تو وبلاگ گالری سیسمونی....


سلام گلم من دوست نداشتم عکس از سیسمونی سپهر تو وبلاگش بذارم
خاله مرضی
26 اردیبهشت 91 12:18
الهی من بگردمت که بدون شرحی گل پسر
فرشته ی مهربون
26 اردیبهشت 91 15:56
salam bastanie man,delam barat ye zare shode,


salam chipso pofak khob bya khoonamoon mano bebin
مامان آریا
2 خرداد 91 23:09
سلام عزیزم
چوونم عزیزم ....این قند عسل چقدر بزرگ و ناز شده
وای ببخشید که به خاطر مشغله زیاد نتونستم خیلی بهتون سر بزنم ولی از این به بعد دیگه بیشتر میام چون بیکارم



خواهش میکنم گلم. مگه دیگه نمیرین سر کار؟؟؟
دایی سعید
3 خرداد 91 12:56

من این جوجه رو می‌خورم آخرش!


فرناز مامان رادین
15 خرداد 91 13:44
چه خوردنی هیتی تو سپهر جون.دوستت دارم


مرسی گلم