سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

شروع اولین غذای کمکی

1391/3/10 0:05
نویسنده : مامان طلا
223 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم 

بالاخره اولین غذای کمکی رو با اجازه ی دکترت واست شروع کردم . تب(البته از چند روز قبلش با آب هندونه رفتیم پیشواز چشمک)

پیپیپ هوررررررررررررااااااااااااااااااا پیپیپ هوررررررررررررااااااااااااااااااا هورا

جوجوی شیکموی من امروز واست فرنی پختم . لاباما نمیدونم از کجا فهمیدی این غذای توئه که اینقدر واسش ذوق کردی؟ تازه وقتی تموم شد کلی گریه کردی که چرا دیگه بهت غذا نمیدم!!!!!!! آخه پسر هم اینقدر شیکمو؟؟؟؟

عاااااااااااااشقتم فسقل خان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله مرضی
10 خرداد 91 9:46
قربون شیمکت بشم
زن عمو
11 خرداد 91 23:37
منم دلم فرنی خواست نوش جان عزیزم


خب زنعمو جان تشریف بیارین خونمون تا بگم مامانم برای شما هم بپزه


مریم مامان ستایش و امیرعلی
15 خرداد 91 12:11
الهییییییی. نوش جانت باشه عزیز دلم. انشالله همیشه سالم باشی


عزیز دلم خوشحالم که بعد از مدتها اومدی نه به خاطر اینکه به وبلاگ سپهر سر زدی به این دلیل که حالت بهتر شده و کم کم دارم توی وجودت روزنه های امید رو میبینم. خدا پشت و پناه خودت و کوچولوهات باشه