سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

اولین مروارید

1391/4/21 13:22
نویسنده : مامان طلا
309 بازدید
اشتراک گذاری

اصلا این بار اول بوس بغلماچ

سلام گل پسری . اینقدر موضوعات این یه هفته زیاد بوده و سر من شلوغ که باید صبر میکردم تا یه فرصت مناسب پیدا بشه .

یه هفته ای هست که پسری سرماخورده البته قربون شکلت برم من مامانی که اینقدر تو مقاومی یه پا مردی واسه خودت . یه کم آبریزش بینی داشتی ، یه ذره سرفه و دیگه هیچی . تو ماه منی!قلب

پریروز که مطابق معمول دستم رو کشیدی بردی تو دهنت یه چیز تیز خورد به انگشتم و منم ذوق زده سعی کردم دهنت رو باز کنم ببینم نکنه دندونت در اومده دیدم به به یه دونه مروارید از فک پایینت داره سر میزنه . ایییییییییییییییییییییییییی جون دلم .هوراهورا فدات بشم که تو اینقدر آقایی و من سر هیچ کدوم از کارات حزص نخوردم.

مادرجونی هم چند یکی دو روزی پیشمون بود و تو هم که مثل همیشه دلربایی کردی. از وقتی به دنیا اومدی دیگه لازم نیست من کلی به مادرجونی اصرار کنم که تو رو خدا بیا خونمون. اینقدر دلش واست تنگ میشه که با پادردش خودش میاد. جنابعالی هم که صورتتو هی میکشی تو صورت مادرجوون تا اونم دلش واست ضعف بره. ناقلا جای منو تو دل مادرجون و بقیه اعضای خانوادم غصب کردی . ای نامررررررررررررررررد عینک

چند تا عکس نمکی هم واست میزارم توی ادامه مطلب

بقرذیاغ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

دایی سعید
22 تیر 91 11:13
جوجه من تو رو می‌خورم.
زن عمو
23 تیر 91 0:14
مبارکه عزیزم حالا کی آش دندونی میخوریم


مرسی انشاله به زودی
فرشته ی مهربون
24 تیر 91 9:50
وای جیگملتو بخورم نفسی...
مامان آریا
27 تیر 91 23:29
عززززززززززززیزم...بزرگ شدی خاله جون اون کلاهتم خیلی بهت میاد
مامان آریا
27 تیر 91 23:29
مروارید قشنگتم مبارک
مامان آریا
27 تیر 91 23:31
مامان طلا حالا که پسرمون دندون دار شده براش از اون پلو عدسای توی مسافرتتون درست کن



یادتونه آخی یادش بخیر مرسی از راهنماییتون حتما باید براش درست کنم فکر کنم مزه اش هنوز تو دهنشه





فرشته ی مهربون
28 تیر 91 12:42
مامان سپهر چرا مطلب جدید نمی ذاری دلمون واسه جوجو تنگ شده..


باشه چشم حالا چرا میزنی؟