سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

دومین مرواریدت مبارک پسرم

1391/4/29 13:04
نویسنده : مامان طلا
277 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجوی خواستنی من بی

قربونت برم که اینقدر تند تند داری بزرگ میشی. بغلعزیز دلم این هفته واست هفته خوبی نبود . دومین دندونت دراومد و البته حسابی اذیت شدی . نگرانارذدندونای فک بالات هم فکر کنم کم کم بخوان ظاهر شن . آخه لثه هات حسابی ملتهب شدن . خدا کنه سر اینا دیگه اذیت نشی. اینطور که پیش میره باید به زودی مسواکت رو هم افتتاح کنم. الر

انشاله آش دندونت رو هم فردا خونه مادرجونی واست میپزم .لار

گل پسری حسابی عاشق لواشکی. یه کم ازون لواشک های دست ساز پارسالم رو بهت دادم دیگه ول کن نبودی . اصلا چه معنی داره یه فسقل خان اینقدر شکمو باشه 

فداااااااااااااااااات بشم من الهیلزب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

دایی سعید
29 تیر 91 15:48
جووووووووووووووووجه!
دلم برات یه ذرّه شده!


عزززززززززززززززززززززززززیزمی
خاله مرضی
31 تیر 91 12:36
من قربون اون شیمکت بشم که به خاطرش زود زود دندون درآوردی
مامان آریا
1 مرداد 91 0:05
سلام
مبارک باشه عزیزم مرواریدای قشنگت
مثل اینکه خیلی عجله داری عزیزم که زود بزرگ بشینههههه
مامانی عکس نزاشتی من عادت کردم هر وقت میام عکس گذاشتی از پسری



مرسی خاله . انشاله وقت کنم میذارم


زن عمو
4 مرداد 91 23:21
خانم پس چرا مطلب جدید نمیزارین ازتون با خبر بشیم شما که وقت نکنی پس من چی بگم سپهر رو ببوس


شرمنده چند وقته واقعا نمیرسم