سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

جوجه من هشت ماهگیت مبارک

1391/6/8 12:24
نویسنده : مامان طلا
314 بازدید
اشتراک گذاری

سلام الهی که من فدات بشمیزلماچماچماچماچماچماچماچ

جوجه کوچولوی من چقدر با بزرگتر شدنت روز به روز خودتو تو دلم جا میکنی!!!!!!!!!!!!!بغل

از کارای بانمکت بگم این که تا چند دقیقه بازی میکنی برمیگردی میای سرتو میذاری روی پام . اگر هم که نشسته باشم دستتو میگیری به یقه ام و از من بالا میری و تا غلت نکنم ولم نمیکنی.

تا میام خمیازه بکشم زل میزنی تو چشمامو میخندی و من چند وقتیه تو حسرت یه خمیازه کاملم ، خوب جوجه تو میخندی منم خنده ام میگیره . تازه اگه وسط خمیازه با باباییت حرف بزنم که شروع میکنی به غش غش خندیدن و من هم مبهوت اینکه بدون چقدر قیافه ام مضحک میشه که تو اینطوری میخندی .ب

چند شب پیش بارون میومد با باباییت رفتیم ناژوان و کلی صفا کردیم . لیازهوا عالی بود تو هم خیلی آروم بودی . چشم دوخته بودی به پرچم ها که توی باد حرکت میکردند . بعد هم کلی توی ماشین واسه من و بابایی حرف زدی و ما هم دلمون واست کلی ضعف رفت . آخه اینقدر دلبری میکنی نمیگی منو دیوونه خودت میکنی .تا

عاششششششششششششقتم هشت ماهگیت مبارک.بی

فقای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

دایی سعید
8 شهریور 91 13:40
عشقمی با اون خنده‌های شیرینت.
زن عمو
9 شهریور 91 13:50
عزیزم این بچه رو هم از الان با اینترنت آشنا کنید در آینده به دردش میخوره


ای بابا زنعمو این نی نی از همین حالا داره به ما درس میده
خاله مرضی
10 شهریور 91 12:49
خال ای میگن جوجه ها رو آخر پائیز میشمارن به این مامانت بگو ایتقدر ماههای تو رو نشکاره. آخر پائیز که میشه تو اونوقت میشی نزدیک یک سالگیت مگه نه!!


ای خاله تو هم اگه مثل مامان من اینقدر زحمت میکشیدی اونوقت به جای اینکه ماه شماری کنی روزشماری میکردی
مامان آریا
17 شهریور 91 1:31
سلام سپهر جونم
این خاله گرفتارت و ببخش
خدا رو شکر که حالت خوبه و دوباره میخندی گلم
با اینکه یک کمی لاغر شدیولی اکشال نداره زود قوی میشی دوباره خاله جون
الهی قربون خنده هات پیشی کوشولووووووو


مرسی خاله جون لطف دارید شما
مامان آریا
17 شهریور 91 1:34
مامان سپهری برای کارتها جونم برات بگه که...
لازم نیست کار خاصی بکنی فقط چند تا شو بزن به دیوار ...من هر وقت آریا بهونه میگیره و بغل میخواد میبرمش و با اشاره کردن اسمشون و تکرار میکنم معمولا بعد یک روز که بپرسم کووووووووو؟با اشاره و خنده نشون میده...مثل یه جور بازیه


مرسی عزیزم حتما امتحانشون میکنم