سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

پسر بلای شیطون

1391/6/16 11:47
نویسنده : مامان طلا
167 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم

فدات بشم من که اینقدر بانمک و شیطون شدی .ابله دردونه من ماچ

دیگه یاد گرفتی دستتو بگیری به هر جایی که میتونی (حتی به من) و بایستی .میز تلویزیون ، لبه شومینه ، صندلی ها و مبل ها ، لبه تخت و کمدت و تقریبا همه جا . و البته کلی خرابکاری میکنی. گلکم دیروز لباس منو که به چوب لباسی آویزون بود گرفته بودی و با قدرت هر چه تمام تر چوب لباس رو انداخته بودی روی خودت . پایه میز تلفن رو گرفتی و به سمت خودت خم کردی و هر چی روش بود ریختی زمین . خدا رحم کرد که شکستنی هاش نشکست بره توی پات.وقتی هم که دعوات میکنم زل میزنی توی چشمامو میخندی میدونی که من طاقت نمیارمعینک

تو رو خدا شیطون نشو ! تو رو خدا آروم باش . من استرس زیادی از این بابت دارم . ابرو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دایی سعید
16 شهریور 91 16:54
شیطونی کن سپهر، شیطونی تو خوب است.
خاله مرضی
17 شهریور 91 19:41
بی خود میگه دائی سعید. وقتی رفتی زندگیشو ریختی بهم ببینم بازم همینا رو میگه. الهی من فدات شم خاله تو سپر باوقار و آروم خاله باش اسن مامانت رو هم اینقد حرص نده. میام میکشمت هاااااااااااااااااااا


مرسی خاله بالاخره یکی هم پیدا شد هوای منو داشته باشه