سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

اولین آرایشگاه گل پسر ، اولین رستوران گل پسر

1391/6/19 13:24
نویسنده : مامان طلا
373 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم ، قربونت بشم جوجه من 

پریروز (روز جمعه ) برای اولین بار بردیمت موهاتو کوتاه کردیم . البته برای اینکه نترسی تو بغل بابایی نشستی واسه همین هم حداقل دماغ باباییت توی همه عکسات پیداست خنده از اینکه اینقدر همراهیمون کردی مرسی گل پسر طلا . اصلا اذیت نکردی . بعدش هم با باباییت رفتی حمام و بعد از یه دوش بردیمت رستوران .

خیلی وقت بود که من و بابایی دلمون میخواست بریم رستوران اما از ترس اینکه شما اونجا آروم نگیری نمیرفتیم . اما خدا رو شکر کلی هم ذوق کردی .عکسای توی رستوران رو با موبایل گرفتیم واسه همین کیفت چندانی نداره . خلاصه که روز جمعه سنگ تموم گذاشتی . تو رستوران هم کلی واسمون دلبری کردی و خوشحال بودی که با ما سر یه میزی (منم رفتم تو فکر خرید صندلی غذا واسه شما) خدا به داد باباییت برسهچشمک

عکساشو واست میزارم توی ادامه مطلب

قفیثیببریبیب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دایی سعید
19 شهریور 91 17:58
یه رستورانی هم وا می‌شه که من میام توش تو رو می‌خورم دایی! بعله، یه روز خوب می‌اد.
خاله مرضی
19 شهریور 91 18:54
الهی من قربون این پسر خوش اخلاق بشم که اینقد تو ارایشگاه خندونه