سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

برای مامان طلا

1392/5/24 20:57
نویسنده : مامان طلا
143 بازدید
اشتراک گذاری

در جواب ِ فرزندم که پرسید: چرا مرا به دنیا آوردی؟


زیرا سال‌های جنگ بود
و من نیازمند ِ عشق بودم
برای  چشیدن ِطعم  آرامش.
زیرا بالای سی سال داشتم
و می‌ترسیدم از پژمردن
پیش از شکفتن و غنچه دادن.
زیرا طلاق واژه‌ای ست
تنها برای مرد و زن
نه برای مادر و فرزند.
زیرا تو هرگز نمی‌توانی بگویی:
مادر ِ سابق ِ من
حتی وقتی جنازه‌ام را تشییع می‌کنی.
و هیچ چیز، هیچ چیز در این دنیا نمی‌تواند
میان ِ مادر و فرزند جدایی افکند
نفرت یا مرگ حتی.
و تو بیزاری از من
زیرا تو را به دنیا آورده‌ام
تنها به خاطر ِ ترسم از تنها ماندن
و هرگز مرا نخواهی بخشید
تا  زمانی که خود فرزندی به دنیا آوری
ناتوان از تاب آوردن ِ خاکستر ِ سوزان ِ
رویاها و آرزوهای دور و درازت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

علی
24 مرداد 92 20:59
سلام بدو بیا من اپم
خواب گو
24 مرداد 92 22:25
سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.
مامان طلا
25 مرداد 92 10:11
خاله مرضی
27 مرداد 92 10:37
سلام متشکرم خواب گوی عزیر.