سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

پسرک غلط غلوط

1392/6/31 13:02
نویسنده : مامان طلا
209 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فدات بشم جوجه بانمک منقلب

عاشقتم که اینقدر بلبل زبونی میکنی جوجه طلای من ! توی این بلبل زبونی هات یه سری کلمات هم غلط میگی مثل پرتقال که میگی پرگالا یا به جای کثیف میگی کفیثه ،به قابلمه میگی قامه، قبلا به توی اتاقم میگفتی تو قاتم  البته الان کامل و واضح میگی.قهقهه

عزیز دلم دیروز دخترای فامیل با بچه هاشون اومده بودن اینجا و جنابعالی کلی بازی کردی و امروز زودتر از همیشه خوابیدی. یه موضوعی هم از دیروز تا حالا ذهنمو به خودش مشغول کرده و اون اینه که خیلی ناراحت میشی من بچه های دیگه رو بغل کنم . تازه اسباب بازیاتم بهشون نمیدی ناراحت کلی هم دعواشون میکنی و اگه کارساز نشد به آلات جبر متوسل میشیگریه. جوجه آخه من و باباییت که دست و دلبازیم تو به کی رفتی ؟متفکر البته آخراش با ایلیا دوست شده بودی با هم قطار بازی میکردید اون میگفت: دودو   تو میگفتی: چی چی نیشخند ما هم کلی خندیدیم . یه سری عکس هم با آتیلا و ایلیا داری که واست میذارم توی ادامه مطلب 

 

 

بر

لایب

ی

فی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

دایی سعید
1 مهر 92 11:31
اصلاً درستش همینه که سپهر می‌گه.
خاله مرضی
1 مهر 92 16:12
وای وای فداش بشم من با اون حرف زدن غلط غلوطش. اما عوضش خاله مرضی و عمو مهدی رو درست میگه همینم کافیه مگه نه جوجو
زن عمو
1 مهر 92 16:17
عزیزم ناراحت نباش بچه ها تو این سن نسبت به وسایلشون احساس مالکیت میکنن بزرگ بشه بهتر میشهالبته از یه جهت هایی هم بد نیستا
مامان آریا
8 مهر 92 1:30
سلام...
خیلی عکسا ناز و بامزه بودن..
مامانی نگران نباش ..البته یه کم زوده ولی اقتضای سنشونه توی 20.5 تا 3 سال..که ماشالله سپهر جون مثل حرف زدنش از بقیه جلوتره یه کم...داره حس مالکیتشو میشناسه..
البته اریا هم یه کم از این کارا میکنه با اسباب بازیای مورد علاقش و یه دفعه هم سر روسری من داشت خون و خونریزی راه مینداخت
مواظب خودت و سپهر جون باش


نظر لطفته عزیزم