سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

سپهر دوست داشتنی

1392/7/8 8:11
نویسنده : مامان طلا
138 بازدید
اشتراک گذاری

واااای پسر بلا و شیطون. این روزا حسابی شیطونی میکنی و کلی کارای جدید یاد گرفتی. مامان و بابات رو هم به عذاب گذاشتی. دلقک اما خاله جون اینقدر شیطونیات قشنگ و بامزه هستن که آدم در اوج عصبانیت دلش میخواد بگیره یه ماچ گنده از اون لپت بکنه. ماچ

پسر باهوش ما خیالپردازی های بچه گیش شروع شده. وقتی به حال خودشه، شعر میخونه، حرف میزنه، الکی به این و اون زنگ میزنه و باهاشون صحبت میکنه، تازه کار جالبی که بلد شده اینه که مثل مامانش صدای صحبت کردن عروسکها رو درمیاره و خیلی بانمک جای اونا صحبت میکنه.از خود راضی خاله آخه این کارا واسه بچه این سنی فکر کنم زود باشه هااااا. مامانت با تو چیکار کنه که واسه همه کاری عجله داری حتی برای رشد کردن.بغل

دیروز با هم خونه مادرجون بودی. همه کاری هم سر درآوردی. مادرجونو صدا میکردی خودتم در جواب خودت میگفتی جونم. کلی از دستت خندیدیم. با خاله زری و من کلی بازی کردی. هی میومدی میگفتی بگیرش تا من بدوم دنبالت و تو فرار کنی. خستگی هم که ماشالله تو کارت نبود. اینقد کارای بامزه کردی که همین امروز صبح بازم دلم برات تنگ شده و دلم میخواد ببینمت. جوجه تو مهرة مار داری؟؟؟قلبقلبقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان طلا
8 مهر 92 16:34
تازه خاله ای یادت رفته بنویسی چشمش که به بقیه میفته کلی لوس میشه و لجبازی میکنه
دایی سعید
8 مهر 92 17:10
آقا پسر خوب بلده خودشو تو دل آدم جا کنه.
خاله مرضی
9 مهر 92 8:10
مامان طلا تو هم که دعواش میکنی پس این به اون در. تازشم پسرمون باید یه کم شیطونی هم بکنه دیگه