سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

تولد تولد تولدت مبارک

1392/10/5 8:33
نویسنده : مامان طلا
168 بازدید
اشتراک گذاری

جوجه طلای خاله تولدت مبارکهورا. گرچه امسال به علت فوت پدربزرگت نمی تونیم برات جشن بگیریم اما من همینجا چند روز زودتر تولدت رو تبریک میگمماچ تا اولین باشم. نمکدون خاله دوستت دارم یه عالمه.بغل این روزا که دیگه یاد گرفتی مثل آدم بزرگها حرف میزنی و حتی لحن صدات رو هم مثل اونا میکنی خیلی شیرین تر و دوست داشتنی تر شدی. گرچه بابا و مامانت خیلی از شیطونی هات می نالن اما من فکر میکنم تو بچه باهوشی هستی و همه اینا می ارزه به اینکه یه کمی هم اونها اذیت بشن.از خود راضی

خاله جون خوشحالم از اینکه الحمدلله حالت رو به راه شده و مثل قبل شدی. امیدوارم اون بیماری های دیگه هیچ وقت سراغت نیان و اگه خدای نکرده اومدن هم زود از تنت برن بیرونفرشته سرگرمی تو این روزا شده عمو پورنگ که مامانت، قربونش برم یه جلسه رو ضبط کرده و یک ماه هر روز برات به نمایش میزاره. تو هم تقریبا حفظ شدی و قبل از عمو پورنگ جملات فیلم رو میگینیشخند. از همه بامزه تر اینه که ادای پهلوون پنبه رو درمیاری و مثل اون پنچر میشی (فدات بشم من). تو این برنامه از همه بیشتر پهلوون پنبه رو دوست داری. قلب توجهت به کارتونها هم تازگی جلب میشه و اونا رو تعریف میکنی. منم عاشق تعریف کردنات هستم فکر کنم مامانت از بس برات قصه گفته این مدلی شدی. تشویق

از سرگرمی های دیگه تو کتاب قصه است. البته یادم رفت بگم که مهمترین سرگرمیت اینه که بری از توی کابینتهای اشپزخونه هرچی ظرف هست دربیاری و بچینی کنار دیوار. بعدش که البته مامان باید اونا رو بزاره سرجاش.زبان خلاصه که دامنه فعالیتهات خیلی وسع شده ماشالله و مامانت هم البته یه کمی خسته. اما فقط بگم که خیلی شیرینی همین!ماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زن عمو
8 دی 92 0:34
سلام عزیزم تولدت مبارک انشالله سالیان سال زیر سایه پدر ومادرت زندگی خوب و خوشی داشته باشیراستی با اون تفنگت هم حسابی بازی کن تا مامان و بابات به سر وصدا عادت کنن و برن تو فکر دومیاینم یه دسته گل خوشکل واسه سپهر جان
مامان آینده
8 دی 92 13:18
سلام مامانی.تولد گل پسرت مبارک. ایشالله تولد 120 سالگیشو جشن بگیری. مامان آینده
خاله مرضی
8 دی 92 13:31
سلام زنعمو جان. گل باشین
خاله مرضی
8 دی 92 13:32
سلام مامان آینده. من از طرف مامان سپهر جان تشکر میکنم. انشالله به سلامتی شما هم تولد نی نی تون رو جشن بگیرید.
مامان محمد پارسا
21 دی 92 18:23
سلام عزیز دلم تولدت با تاخیر مبارک انشاالله 120 ساله بشی گلم و زیر سایه بابا و مامان سالیان سال به خوبی و خوشی زندگی کنی پسر گلم مامانی روزهای انتظارمون یادت هست ؟؟؟؟ انتظار شیرینی بود