سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

پروژه ناموفق پوشک گیرون

1392/11/12 17:01
نویسنده : مامان طلا
163 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم

این تنها باریه که واقعا مستاصل شدماوه. واسه از پوشک گرفتن اینبار سه روزی رو تلاش کردم که ناموفق بود. ناراحتجوجه وقتی میبرمت دستشویی و میارمت خودت میگی تو شلوارت جیش نکنی ها !تو دستشویی جیش کن ! بعدشم گلاب به روتون .......

حالا که من بی خیال شدم تو تا توی پوشکت جیش میکنی میگی مامان جیش کردم . متفکرمن نمیفهمم تو میفهمی ؟ نمیفهمی ؟ من نمی فهمم ؟ من میفهمم ؟ سبزخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

خلاصه که تا حالا به عمرم اینقدر مستاصل نشدم احتمالا میذارم واسه چند ماه دیگه تا ببینم چی پیش میاد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله مرضی
14 بهمن 92 13:25
جوجه به مامانت بگو گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی
زن عمو
14 بهمن 92 16:02
عزیزم عجله نکن این نیز خواهد گذشت بچه ها با هم فرق میکنن
مامان محمد پارسا
20 بهمن 92 22:57
سلام مامانی خسته نباشی منم پروژه رو رها کردم فعلا چون هم وقت می خواد و هم حوصله و هم صبر زیاد منم ناکام موندم ولی مقدمه خوبیه برای یه حرکت دیگه مرسی عزیزم اتفاقا واسه از پوشک گرفتن سراغ وب شما هم اومدم اما چیزی پیدا نکردم