سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

نه ماهگیت مبارک

1391/7/8 10:51
نویسنده : مامان طلا
180 بازدید
اشتراک گذاری

لذ

بازم یک ماه دیگه گذشت و تو چقدر از ماه پیش بزرگ تر شدیصض

دو تای دیگه از اون مرواریدای سفید و خوشگلت دراومدن الان چهار تا مروارید خوشگل توی دهنته! فدات بشم من. دذ

در عرض این یک ماه خیلی تغییر کردی . دیگه کاملا معنی امر و نهی رو میفهمی ( چقدر هم که اهمیت میدیچشمک) . وقتی دعوات میکنم زل میزنی توی صورتم خوب نگاهم میکنی بعد میزنی زیر خنده . پدرسوووووووخته از کجا میدونی من به خنده شلم ؟عینک

شیییییییییییییییییییییییییییییییطون شدی حسابی .رز دیروز از ساعت 7.5 صبح تا 10.5 شب فقط دو ساعت خوابیدی و خونه مادرجووونی رو گذاشته بوودی رو سرت ، دیروز حسابی واسه همه دلبری کردی حسابی از خودت ادا اطوار درمیاوردی و میخندیدی . اینقدر سرگرم بودی که دو سه بار بیشتر شیر نخوردی . از خود راضی

پریشب هم رفتیم مغازه اسباب بازی فروشی و واست یه هرم هوش خریدیم . اونجا هم از اون خنده های قشنگ تحویل مردم دادی. مامان جون هرم واسه خوردن نیستا واسه هوش شماست یه کم لطفا توجه فرمایید ! از اون کارتای بن،بن،بن هم واست خریدیم و فعلا سه تاشو برات زدم به دیوار تا مفاهیمو یاد بگیری.

قربوونت برم قند عسلم ،بی هر چی بزرگتر میشی خودتو بیشتر تو دلم جا میکنی فسقل خانماچبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

دایی سعید
8 مهر 91 17:55
( من جوجه می‌خوام خب!


جوجه هم دایی میخواد خب!


فرناز مامان رادین
10 مهر 91 15:55
نه ماهگیت مبارک باشه عزیز دلم.بوسسسس
خاله مرضی
15 مهر 91 11:34
پس چرا کامنت منو نذاشتی واسه جوجوئی!!!


کدوم کامنت خاله؟ چیزی نیومده تو پست ها!

زن عمو
16 مهر 91 14:34
سلام عزیزم روز کودک رو بهت تبریک میگم امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی


مرسی زنعموی عزیزم مامانم که به کلی فراموش کرده بود بازم به شما . در ضمن فراموش کردم خونتون که بودم بابت اون موز خوشمزه تشکر کنم . مراتب قدردانی رو از من بپزیرید
مامان آریا
17 مهر 91 0:00
سلام
سپهر جون نازم دندونای سفید و خوشکلت مبارک عزیزم


مرسی خاله