سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

آسمون زندگی مامانی و بابایی

سپهرجان بزرگتر میشود

1391/7/24 12:21
نویسنده : مامان طلا
128 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امید زندگیمبغل

حال و اوضاعت که به حمداله خوبه . چند روزه که واسه چند ثانیه روی پاهات می ایستی و و کلی ذوق میکنی . طیمنم که نمیدونم باید ذوق کنم یا دلواپس بشم از بس شیطون شدی !متفکر تازه حتما هم باید تشویقت کنم اگه حواسم بهت نباشه کلی سرو صدا میکنی تا توجه منو جلب کنی شیطون بلای من !نیشخند

عزیز دلم چند روز پیش که صدای هواپیماتو با اون ظرافت تقلید کردی کلی دلم واست ضعف رفت. جوجو  نی نای، نای  هم که یاد گرفتی پدر سووخته. جوجه عاشقتمماچ

دیشب خونه مادرجون بودیم . مادرجون بعد از ده روز از مسافرت (مشهد) اومد و جنابعالی هم که خودتو لوس کردی و از بغلش پایین نمیومدی. حتی بغل خاله هم نمیرفتی .ازل

عزیز دلم میخوام چشمامو عمل کنم و ممکنه یه مدت نتونم سراغ وبلاگت بیام .نگران از دوستان عزیزم پیشاپیش عذرخواهی میکنم که نمیتونم تو این مدت نظراتشون رو تایید کنم یا جواب بدم .   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دایی سعید
24 مهر 91 21:02
دلم جوجه می‌خواد خب. :|
مامان آریا
29 مهر 91 0:50
اخی عزززززززززیزم
خیلی شیطون و شیرین شدی...
خدا بد نده مامانی ...نگران شدم..ایشالله که زودتر خوب بشی ...ما رو بیخبر نزارین...


عزیزم مرسی . عمل چشمم چیز خاصی نبود به خاطر ضعیفی بود . شکر خدا خوبم